Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 166 (2002), 2.5/3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Към колегата - ако ще подържаш въпросната кола в БГ, ще е също така предизвикателство да намериш сервиз или майстор който е запознат с двигателя както трябва, макар че в СФ това не е чак такъв проблем......

    П.П - тоа двг бил проблемен, оня бил мноо арен, ама бил даже почти вечен........Алфа няма съвременни проблемни двигатели - има много проблемни собственици.......тва е проблема за мен, двигателите са си добри......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Към колегата - ако ще подържаш въпросната кола в БГ, ще е също така предизвикателство да намериш сервиз или майстор който е запознат с двигателя както трябва, макар че в СФ това не е чак такъв проблем......

      П.П - тоа двг бил проблемен, оня бил мноо арен, ама бил даже почти вечен........Алфа няма съвременни проблемни двигатели - има много проблемни собственици.......тва е проблема за мен, двигателите са си добри......
      Много на място казано чичо Ники,тва за двигателите е вярно,даже някои са доста по-издръжливи от алтернативите на немските кошове,па за френски не говориме въобще.3.0 24 в е мечтата на почти всеки Алфист/включително и на мен,ма просто няма кола за мен,коятон да е с този двг/.Колега,колегите са ти казали доста неща,но ако си решил да мислиш постоянно за разхода и какви ремонти ще има по колата,определено не е за теб АлфатаУспех
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
        А, не че само твърдо бензин търся, но просто такива ми попаднаха.
        Колега тва как го изръси според мен няма как да не знаеш бензин или дизел търсиш ?!? Знам ли може и аз да съм сбъркан ,успех с бъдещата покупка
        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
          Колега тва как го изръси според мен няма как да не знаеш бензин или дизел търсиш ?!? Знам ли може и аз да съм сбъркан ,успех с бъдещата покупка
          е тука вече сгазихме лука Колегата ако не е проучил и дизелите ... не знам - всички мотори на Алфа в 166 са супер яки без 2.0 TS имат и лоши страни но повече са хубавите
          Tormentvm In Dvm Demens

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
            Колега тва как го изръси според мен няма как да не знаеш бензин или дизел търсиш ?!? Знам ли може и аз да съм сбъркан ,успех с бъдещата покупка
            По принцип предпочитам бензиновите мотори, темата затова и така съм я пуснал, но колегата ми зададе въпрос, защо съм отхвърлил дизелите... просто му отговорих... както и да е...

            ---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:35 ----------

            Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
            е тука вече сгазихме лука Колегата ако не е проучил и дизелите ... не знам - всички мотори на Алфа в 166 са супер яки без 2.0 TS имат и лоши страни но повече са хубавите
            Както вече казах, не съм запознат с Алфите и точно това е и проучването. Темата я зададох за сравнение между 2.5 и 3.0, но ето че ми дадохте идея и за 2.0 Турбо... Казах, че главно търся здрав и надежден автомобил.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
              По принцип предпочитам бензиновите мотори, темата затова и така съм я пуснал, но колегата ми зададе въпрос, защо съм отхвърлил дизелите... просто му отговорих... както и да е...

              ---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:35 ----------


              Както вече казах, не съм запознат с Алфите и точно това е и проучването. Темата я зададох за сравнение между 2.5 и 3.0, но ето че ми дадохте идея и за 2.0 Турбо... Казах, че главно търся здрав и надежден автомобил.
              няма грижи дизелите са особени мотори здрави са като чук (ако обичаш дизел обаче) бензиновите са много добри и според Топ Гиър - въобще на каквото и да се спреш няма да съжаляваш но колата първо трябва да я покараш и ако ти хареса - това е колата за тебе винаги ще те радва - просто е
              Tormentvm In Dvm Demens

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Към колегата - ако ще подържаш въпросната кола в БГ, ще е също така предизвикателство да намериш сервиз или майстор който е запознат с двигателя както трябва, макар че в СФ това не е чак такъв проблем......

                П.П - тоа двг бил проблемен, оня бил мноо арен, ама бил даже почти вечен........Алфа няма съвременни проблемни двигатели - има много проблемни собственици.......тва е проблема за мен, двигателите са си добри......
                Ще я карам и в България, и в Германия, но поддръжката ще бъде на 99% в България. В Немско режат главите до кръста...

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                  ...

                  Както вече казах, не съм запознат с Алфите и точно това е и проучването. Темата я зададох за сравнение между 2.5 и 3.0, но ето че ми дадохте идея и за 2.0 Турбо... Казах, че главно търся здрав и надежден автомобил.
                  ами всички които караме дизели нямаме оплаквания, моя мотор е сток, на много приятели тука ИСиЮтата са с модифициран код (чип), колегите с бензиновите мотори също не са се оплаквали от проблеми - колата е добра а модела още по-добър, каквото и да кажем повече ще е повече

                  ---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:44 ----------

                  Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                  Ще я карам и в България, и в Германия, но поддръжката ще бъде на 99% в България. В Немско режат главите до кръста...
                  ето това е истината - Алфа имат сложна поддръжка откъм ремонтируемост - в Германия взимат 100 евра на час тука е далеч по-добре
                  Tormentvm In Dvm Demens

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Много на място казано чичо Ники,тва за двигателите е вярно,даже някои са доста по-издръжливи от алтернативите на немските кошове,па за френски не говориме въобще.3.0 24 в е мечтата на почти всеки Алфист/включително и на мен,ма просто няма кола за мен,коятон да е с този двг/.Колега,колегите са ти казали доста неща,но ако си решил да мислиш постоянно за разхода и какви ремонти ще има по колата,определено не е за теб АлфатаУспех
                    Колега, за тези неща мисля и пресмятам сега, преди евентуална покупка, за да не си скубя косите после. Веднъж реша ли се, ще карам така. За ремонтите обаче е важно да знам какво да очаквам. Това, че примерно рутинните ремонти ще са по-солени, е ок, ако не се налага да подменям нещо през 2 месеца. Затова и питам за слабите места - за да знам какви разходи ме очакват по-редовно.

                    Comment


                    • #55
                      По добре откъм цена но откъм качество Все си мисля че в Германия наистина взимат доста пари но тези пари са инвестиция в бъдещето докато при нас правим далеч по добрите ремонти било то по евтини или по скъпи а след това псуваме
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                        ами всички които караме дизели нямаме оплаквания, моя мотор е сток, на много приятели тука ИСиЮтата са с модифициран код (чип), колегите с бензиновите мотори също не са се оплаквали от проблеми - колата е добра а модела още по-добър, каквото и да кажем повече ще е повече

                        ---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:44 ----------


                        ето това е истината - Алфа имат сложна поддръжка откъм ремонтируемост - в Германия взимат 100 евра на час тука е далеч по-добре
                        Благодаря, колега! Общо взето добих представа. Като мина пробното каране и диагностиката, вече ще го мисля окончателно (ако всичко по колата е на 6!!!).

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Don Vitorio Покажи съобщение
                          Благодаря, колега! Общо взето добих представа. Като мина пробното каране и диагностиката, вече ще го мисля окончателно (ако всичко по колата е на 6!!!).
                          стискам палци - това да е твоята кола!
                          преди три години като взех моята - това ми е първата Алфа изобщо, се изкефих безумно, е на три години по-късно ме кефи още повече ... Успех пожелавам да попаднеш на хубав автомобил!
                          Tormentvm In Dvm Demens

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                            По добре откъм цена но откъм качество Все си мисля че в Германия наистина взимат доста пари но тези пари са инвестиция в бъдещето докато при нас правим далеч по добрите ремонти било то по евтини или по скъпи а след това псуваме
                            Колега, имам личен опит със сервизите в Германия и мога да кажа, че "майсторите" са еднакви навсякъде! Имах един проблем - едно много гадно скърцане, особено, когато колата позагрее и в жегите, но не постоянно. Като спирам, престава. Ходих по сервизи в България и нищо не откриха. В Германия гледаха, гледаха - ааа, тука един маншон, мдааа, май че е от него...170 евро... Взех колата, покарах 10 км от сервиза и...пак заскърца!!! Побеснях! Върнах се, пак нищо не откриха... Един ден загубих няколко часа да карам и да се връщам до сервиза през половин час да я гледаме - и пак нищо! Накрая разглобих спирачките, поизпилих накладките и всичко е наред! Просто явно клеясваха и не можеха да се движат свободно на водачите и след като отпусках спирачката, не се връщаха, а оставаха и триеха в диска...
                            Че беше маншонът за смяна, беше. Но не той беше причината, пък и можеше и в БГ да го сменя за 1/4 от сумата...
                            Стигнал съм до извода (след няколко одирания и некачествена работа от РЕНОМИРАНИ сервизи в БГ), че каквото мога, е най-добре САМ да си го поправя. Само за нещата, които не мога или за които ми липсват необходимите инструменти, прибягвам до "услугите" на сервизи...

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
                              Знам мислех и за фейса , но главно визията ме дърпа ! Затова 166-ца не ми се дава навън , трябва да е в семейството и тогава 159-та ще е много добро допълнение !!!
                              159-ката е един от най-красивите автомобили според мен! От нея лъха на скорост!
                              Относно дизелите (поне сега за 2.4 JTD видях) - НЕ покриват стандартите за вредни емисии за Германия и получават ЖЪЛТ стикер, с който от 01.01.2012 не мога да карам в центъра на големите градове!!! Мога само, ако имам зелен, както съм сега. Тук за дизелите е адски стриктно! Такъв е и проблемът с ОГРОМЕН брой таксита - Мерцедес Е-Класа (очиларките най-вече) + Ц-Класа - нямат право вече да карат в центъра, което автоматично ги обезмисля като ТАКСИ...
                              Last edited by Don Vitorio; d.m.y г., 01:30.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                                много сполучлив модел е безспорно но е тясна, сбита и няма пространство, мене единствено ми харесва спортвагона ТИ, добра кола е малко е тежка но е страшна кола 159!
                                Добре де, отдавна се чудя - защо няма 166-ца Q4 или със задно примерно - има силни мотори, които могат да си го позволят?

                                Comment

                                Working...
                                X